onsdag 24 november 2010

Depp, depp och åter depp

Jag måste bli bättre på att laga mat. Nu var det ett tag sen som jag åt rutinmässigt lunch och middag varje dag. Idag är jag så jävla trött så dagens middag blir: 3 scrambled egg och 4 bitar halloumi (inte tillsammans).
High class, verkligen.

Alltså det här vädret. Det är inte _sant_. Jag orkar fan inte i år igen. Jag tänker likadant varje dag och jag kan inte förstå hur jag ska klara en till sånhär vinter, det måste finnas någon annan utväg. Jag vet att vi pratade om vinterplan hit och dit och vi följer ju fan den till punkt och pricka, men det hjälper inte! Jag har så varma kläder man kan tänka sig men kylan tränger fan in och gör ont i varje liten del av kroppen ändå! Är det någon som har några bra tips på hur man ska tackla den här jävla skitvintern?

Hej då/ Johanna

Ps. Har rökt 2 ciggz idag, men är ändå stolt.

Ps2. Fick VG på internredovisningen, kors in the tak. Men efter allt detta tjat och ojande så känner jag mig inte ens glad? Skitvinterns fel säkert.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar