söndag 14 november 2010

Det blir en sommar i Sverige med DIG

Här sitter jag utan att ha pluggat det minsta på hela dagen. Jag har varit hemma hos pappa och tävlat i vem vet mest?, tittat på Ensam mamma med Malin och Jess och fått dålig hy. här vare dåligt samvete. Men det orkar jag inte bry mig om. Får väl börja tänka på livet igen imorgon. 

På tal om Ensam mamma (och alla andra program som vi ser för den delen) så är det eviga samtalsämnet varje vecka huruvida dom som är med i programmet betalar för saker själva eller inte. Står produktionen för maten? Är det spons? Får killarna betala själva (antagligen inte för dom tar ju alltid det största dyraste dyraste)? Jag messade till 118 100 för att vi skulle slippa grubbla längre men dom var ju muppar as usel:
Fråga: Får killarna i ensam mamma söker betala själva när dom är och handlar eller vem står i annat fall för kostnaden?
Svar: "De betalar själva när de är och handlar mat exempelvis. Det är inte så att tvkanalen betalar för deras mat utan det får dom göra själva. Mvh/ 118 100"
Det är ju jävligt troligt!!
Dagens:
"UÄÄÄÄK" *pratar med ulrik*

Franke har tydligen öppnat fraktfirma.
/Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar