måndag 15 november 2010

Alkohol-Kalle och Sextrakasserade Stina

När vi var i Berlin hade resten av min klass ett rollspel om hälsa på arbetsplatsen utan oss. Därför fick vi iscensätta det hela själva idag. Haha, jag kan bara se framför mig hur det här hade blivit om vi hade gjort det på ett seminarium med resten av klassen. Johanna Blom har ju riktiga skådespelartalanger så hon hade säkert kunna hålla sig allvarlig hela samtalet igenom.. Uppenbarligen tycker alla i min grupp att man kan lösa alla problem genom att ta lite ledig här och där.

I rollerna:
Alkohol-Kalle: Anna Broeders
Personalarbetare:Johanna Hedberg
Tidtagare: Emma Åhlander


Sextrakasserade Stina: Johanna Blom
Personalarbetare: Sofia Bringemark
"Får jag ta ledigt i några dar för nu är jag så himla ledsen och trött vet du... jag stannar nog hemma imorron."

/Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar