fredag 26 november 2010

illamående.

asså. inte ens kul. har mått illa precis hela dagen. inte sjuk-illa utan kramp-illa. var i skolan i morse och gjorde den sämsta presentationen i manna-minne. Excel och pp funkade inte som jag ville och vi kunde inte svara på en enda fråga som ställdes efteråt. men asså.. jag orkar verkligen inte bry mig. stod mest och koncentrerade mig på att inte spy och bli kräk-malin med hela klassen. ska gå o fika kl16 sitta på café och försöka att inte spy. så jävla segt att må illa om man inte ens känner sig sjuk. annars kunde ja ju bara dött lite den här dagen. nu känns det som waste.

en bra sak med kroniskt illamående är att man inte kan röka. försökte röka igår men det var så jävla äckligt att jag höll på att spy. så johanna kanske borde bli smittad.

idag kommer mor och far hem från puerto rico. tror dom har längtat. aaron hade fått mess från pappa "been singing with a irish country guy". låter som pappa det. undra va mamma ghör när han håller på med det där?

johanna ska få en present av mig nu. för hon är så bra.

ska försöka få bort illamåendet så ja kan göra nåt vettigt. tips?
/m

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar