torsdag 18 november 2010

PSYKET

Idag har jag varit en sväng på stan för att försöka hitta en vinterjacka men det gick åt pullhålet. Jag hittade en som var halvfin från Peak men man orkar ju inte köpa en jacka som man är halvnöjd med för 3500 kr. Då har jag roligare saker att bränna pengar på. Provade boomerang-jackan men den fanns bara en i x-small men den är BLÅ vilket skulle innebära att jag och Jesan skulle se likadana ut hela vintern och det går ju inte. Vem fan börjar köpa vinterjacka i augusti ändå? Jag hatar verkligen vintern. Och nu lagar jag mat och jag tror inte att det spelar någon roll hur många traktörpannor jag än köper för det bara stänker över och börjar brinna och hela den biten ändå. DÖÖÖR.
Jag orkar inte skriva en jävla hemtenta imorn, tror att det är därför jag är så jävla irriterad över absolut ingenting. Nu får jag sluta för annars får jag psykbrytet på riktigt.


På tal om nåt helt annat så ska Conor skicka en check på £90 som han hittade som var min. Jag får tydligen tax refund även om jag inte hade ansökt om det. NICE.

/Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar