måndag 22 november 2010

Saknar dig fast du står här mitt framför mig svart av askan å elden som syntes mil

Fördelar med att inte röka:
1. Fin hy igen och inga rynkor
2. Ev kommer man känna mer smak och dofter? (det vill jag inte ens, håller ju på att spy varenda dag i mikrorummet när studenter värmer fisk, korvstroganoff osv osv)
 3. Inte så jätteandfådd av att gå i trappor.
4. Sparar 300-400 kr i veckan, om inte mer. Tack Jempa för peppord!
5. Kan folk hjälpa mig??

Nackdelar med att inte röka:
1. Man blir galen
2. Kommer ev bli för tjock för jeans
3. Jag kommer säkert ge upp snart och då är ju allt det här i onödan.

Just nu ligger dom ju lika? Snart ger jag upp och går till coop.
/Johanna

1 kommentar:

  1. Äh Johanna! Ge inte upp. Sätt dig och räkna ihop stålarna som du sparar genom att inte röka. Jag har köpt en genomskinlig sparbössa där jag lägger pengar varje vecka. Sedan 1 augusti är jag uppe i ca 4000 spänn! Kom igen, kom igen som Pontiac säger

    SvaraRadera