måndag 29 november 2010

You don't think that love's for us to talk about

Hoppas att det blir en solig vinterdag imorgon också för då ska jag fota en vinterheader till bloggen! Headern vi har nu är ju tagen från mitt köksfönster i somras, men tänker att vi måste ha en snöig version av den nu på vinterhalvåret..

Annars har jag och Mallan bara glidit runt och lånat pengar. Luktar ju vitlök i hela mitt hem nu och kommer säkerligen att göra det i ett par dagar till. Kan tänka mig att all den där vitlöksdoften bara sögs upp i väggfärgen här i köket. Jag har för övrigt bestämt att jag ska va cp-snygg i false lashes på lördag. Inget jobb att gå upp till på söndag= "jag vill aldrig gå hem"-mode a la Fredrik Frank. yes yes yes

Imorn är det MVG+ för mig för jag ska plugga hela dagen med Anna. Vi ska göra intervju med andra Anna och Elin. Det ska bli så himla intressant för jag vet aldrig hur jag ska bete mig när jag ska försöka föra samman min "skolpersonlighet" och mitt vanliga jävla jag. Värt ändå att jag inte behöver röra mig utanför dörren på hela dagen imorgon. Älskar mitt projektarbete!

/Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar