tisdag 16 november 2010

Dream a little dream of me

Jag har kommit in i en sån period när man minns alla sina drömmar. Det är både lite roligt samtidigt som det är obehagligt. Jag har jättesvårt att separera dröm och verklighet ibland, speciellt om jag har drömt något efter en utekväll. Då kan jag sitta och berätta om nåt som har hänt dagen efter och sen ba nää men gud det där var ju bara en dröm!!
I natt drömde jag i alla fall att jag inte klarade interntentan :C och att Franko hade köpt typ 7 sorters bullar och kakor för att jag skulle komma och fika på videon idag, haha!
Nu blev jag jättesugen på att se The Imaginarium of Dr Parnassus bara för att vi pratade om knarkiga drömmar och videon. Ska nog låna den av Frank sen.
Nu är det datorstopp för min del. Måste läsa
/Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar