söndag 28 november 2010

Det var jag och jag gjorde det bara för dig

Jag fick gå hem två timmar tidigare från jobbet!!!!!!! Alltså det är det bästa som någonsin har hänt mig. Jag var så jävla trött på jobbet att jag gick runt och kisade hela tiden för jag kunde liksom inte öppna ögonen ordentligt. Så jag gjorde nog bäst i att gå hem tidigare hö hö. SÅ SKÖNT att sitta hemma, vara insnöad och titta på The hills weekend break. Älskar tjejerna i The hills, deras resonemang alltså. Så jävla thick hela högen. Och icke-ansiktsuttrycken. Det är oslagbart en bakissöndag!

Ikväll är det Ensam Mamma-final! Hejjaaaaa! Det ska bli fantastiskt, men samtidigt sorgligt. Vad ska vi nu göra på söndagskvällarna?
Nu ska jag sova lite för det kan jag nu när jag är ledig.
/Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar