torsdag 18 november 2010

Pengar rullar in som dom ska det går bra nu

Okej, jag mår bättre nu. Tur att man har världens underbaraste Malin och Jess som kan underhålla en när man är deppydepp. Och den där Peak-jackan är faktiskt riktigt fin så jag tänkte nog köpa den imorn för nu är det slut med frysandet. På heltid.

Jag tänkte på det där med att jag bara får en massa pengar inrullandes på kontot helt plötsligt. Först fick jag in pengar för en bok som jag returnerade alldeles för sent och så nu det där med skatten (tänkte skriva taxen haha). Det är ju typiskt sånt som det alltid står om i horoskop men som aldrig händer mig. Typ "din ekonomi går bra utan vidare ansträngningar. Du kan få tillgång till andras pengar". Nu skulle det bara fattas att jag hittade den där 50 euro-sedeln som jag tappade i Berlin. KARMA in ya fucking face!

Sovdags om jag ska kunna skriva nån tenta imorn. Wish me luck!
/Johanna bitterfitty

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar