onsdag 17 november 2010

Skämmigt

Skypar med Jenny om skämmiga saker man gör. Hon lugnar alltid ner mig lite när jag berättar om saker som jag "skäms ihjäl" för och hon ba: Du skäms ju för allt, jag fes jättehögt i klassrummet häromdagen och brydde mig inte ens. Man ba?! HAHA lolz. Vi kompletterar varandra så bra, jag var alltid lite mer chillaxed när jag var out & about med Jenny. Det blir som det blir liksom. & det blev ju alltid helt suveränt.

ps. Apråpå (?) nåt helt annat så kom jag att tänka på en okänd random kille som var på samma nyårsfest som mig förra året som ba sa såhär till mig: vad ska du ha för tonårslöften i år då? Istället för nyårslöften och jag höll på att dö när han sa det och jag skrattar skitmycket nu när jag tänker på det också.

/Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar