torsdag 4 november 2010

"Tentor är lätta och går alltid bra"

ÅÅ jag dör, jag är så jävla fed up på min företagsekonomikurs! Men imorn efter kl 19 så är det äntligen över. Då har jag skrivit min första och förhoppningsvis sista tenta i internredovisning. Kan inte beskriva hur skönt det kommer att kännas när det är över. Nu borde jag egentligen gå igenom det sista, men jag känner bara för att skita i allt. Typ inte ens gå upp úr sängen imorn och strunta i tentan. Men skam den som ger sig alltså, jag SKA fan klara det här!


Vårt nya the secret-mantra är: "tentor är lätta och går alltid bra"

Wish me luckkkkk/Jo

3 kommentarer:

  1. Du kommer klara det galant!! Håller tummarna för säkerhets skull. Lycka till

    SvaraRadera
  2. eh,hm,eh.........veko sak det kommer att gå bra
    hälsn.du vet vem

    SvaraRadera
  3. eh hm eh eh veko sak.........det går nog bra
    från du vet vem

    SvaraRadera