onsdag 3 november 2010

Iphone

Idag försökte jag nästla mig in och flörta till mig en Iphone 4 på Telenor. Jag träffade Frank och Rickard på Videon förut och Rickard sa att han hade fått förlänga sitt abonnemang och ta ut en ny telefon typ 5 månader för tidigt. Det vill ju jag också göra men det gick skitdåligt haha. Frank tyckte att jag skulle ha knäppt upp tröjan lite men jag gillade inte riktigt den tekniken så jag sa bara att jag hade en kompis som hade fått göra så och undrade varför inte jag fick det. Då ba undrar han vad kompisen har för telefonnummer så att han kunde kolla hur han hade gjort. Och jag visste ju inte Rickards telefonnummer så då blev det jättepinsamt, som om jag bara hade hittat på alltihopa. Jaja, nu får jag vänta till mars på en jävla telefon. Hej då!
/Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar