lördag 6 november 2010

Best of.


Har satt ihop ett best of inlägg med bitar från tidigare inlägg. Här är några av mina favoriter.

STåR VID PROVRUMMEN OCH DELAR UT NUMMER TILL DOM SOM SKA PROVA. NäR NåN SäGER "FYRA", KäNNER JAG ALLTID FöR ATT SVARA "ALLA BYXOR äRO DYRA".

"följ med nörske hollywoodfruar i deras glamourösa liv och se hur dom gör för att finansiera sina jimmy choo's" *blir tagen i röven av random amerikansk buisness-snubbe* BLIR SÅ TRÖTT

Hmm jag misstänker att mina pengar är i cybervärlden!

Munken till nelins=perfekt ciggavstånd. Det kan man aldrig komma ifrån.

Anyhoe, nu är det även slut på vardagsrökandet för min del. (ehh aa visst Johanna reds anm)

"Är jag en sån där som det pratas om, asså nån som bär sig åt?", "Det här plastbarnet, tycker vi illa om honom?"

När vi hittar på något i vårt kompisgäng så är det allt eller inget. Just nu är det fullt fokus på Cluedo som ni kanske har märkt här på bloggen. Vi spelar inte en gång om dagen utan svårt tillfälle ges. 

/m

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar