torsdag 6 januari 2011

Trettondagen

Igår hade vi som sagt middag hos Jesan och det var himla gott. Det är så mysigt att ha tjejmiddag ibland. Sen blev det så klart munkish och vi lyckades genom the law of attraction att få ett perfekt bord trots att munken var fullt till bredden.

Johanna och Alex

Jag och Jesan

Jempa och hennes dotter Alida kom förbi.

Sen gick vi till Hugos där det var årets kö. Så jag stod i kön i typ en timme (kändes det som) sen betalade jag inträde och fick se kön till att lämna in jackan. Då fick jag panik och gick hem. Värt. 


Idag är det röd dag och då ska man unna sig att ta det lugnt. 11.30 börjar Madicken på tv sen ska jag bara läsa "Elsas värld". Det är en feelgood-bok. Kommer dock få läsa om sidorna som jag läste igår och var helt övertygad om att jag skulle komma ihåg.

Ikväll ska jag hem till Aaron på bildvisning för han har kommit hem från NZ nu. Träffade han på munken igår och han va så himla brun och fin. Nu blir det autistisk frukost och mys.

/malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar