fredag 21 januari 2011

H.

Idag firade jag att det äntligen är barmark åtminstone runt promenaderna med en långpromenad i springskor. Så himla fint att man inte behöver gå runt i snowjoggings för att undvika att ramla och slå ihjäl sig längre. Och ja, jag är väl införstådd med att antagligen kommer att snöa typ en halvmeter till innan den här vintern är slut, men ändå. Man får vara glad när det händer!
Inte världens bästa bild, men man ser ju i alla fall att det är soligt!

På vägen insåg jag att det finns jättemånga låtar som börjar på bokstaven H. Körde min ipod i bokstavsordning och i princip hela vägen från början till slut lyssnade jag på H-låtar. Kolla ba:
Heart of glass med Blondie
Heartbeats med The Knife
Heartbreaker med Led Zeppelin
Hitten med Those Dancing days
Home med Edward Sharpe and the Magnetic zeros

Nu: duschelidusch.
/Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar