lördag 1 januari 2011

Irri.

Något som jag inte förstår mig på är varför det är så många tjejer som vill göra sig ett namn och bli poppis genom att spela puckade. Jag kom att tänka på det när jag såg en reklam med Maria Montazami för Fritidsresor (??). Hon verkar ju faktiskt ha en genomgod och fin personlighet och vara så äkta på något sätt. Jag fattar inte vad det ska tjäna till att göra en såndär reklam och sitta och spela trögfattad.

Jag tror att den största anledningen till att hon verkar så konstig i Svenska Hollywoodfruar är för att hon blir förvirrad och blandar ihop språken. Det tyckte jag också var krångligt när jag bodde i England. Man pratar engelska hela dagarna, tänker på engelska och sen när någon hemifrån ringde så kände jag mig så jävla slow i huvudet när jag inte kom på vad saker och ting hette.

Skitsamma, tycker bara att det är så tragiskt med människor som förlöjligar sig själva för att kunna bli kända, tjäna pengar eller typ bli mer omtyckta. Jag tycker att man ska vara stolt över sin hjärna och gärna vädra intelligenta tankar om det är så att man sitter inne på såna.
/Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar