tisdag 25 januari 2011

Are you stressed out?

Okej ändrade reacts till "ändå inte så roligt" för att så många röstade på att vi var dumma i huvudet, haha! & för att Malin tyckte det lät bättre. I agree.

Gud, ligger i min säng och är helt stressad. Vet inte varför, men dom ringde från jobbet och jag ska in och jobba första gången på torsdag istället för nästa vecka. Då blir jag stressad över att inte kunna allt (vilket man naturligtvis inte kan första gången man jobbar) och att  vi ska till London dagen efter och jag har inte riktigt planerat det ordentligt. Ska fan checka in oss nu så att vi inte glömmer det. Typiskt oss/mig. När jag åkte och hälsade på Kingcons hela tiden så glömde jag att checka in en gång och fick betala fyrahundra jävla kronor för att få checka in på flygplatsen. Fett ovärt, mer än vad biljetten kostar ju.

Ok, nu ska jag stress down med lite Mad men och sen Cougar town.
Night/ Johanna

1 kommentar:

  1. ja visst är den fiiiin! :) det är en hyresrätt! Vi har ju letat bostadsrätt jättelänge men de är alldeles för dyrt just nu så dök den här perfekta upp!

    SvaraRadera