torsdag 13 januari 2011

anonym

Jag känner att jag har blivit lite begränsad med hur mycket man kan skriva ut på den här bloggen. Jag ska väl inte säga att det BARA beror på att exempelvis min pappa läser här, men det känns lite konstigt att han och andra människor som man är typ bekant med ska veta precis allt om en. Det var mycket roligare när jag var typ anonym och några få vänner visste vad bloggen hette. Då kunde man skriva mer privat och ärligt. Nu blir de flesta inläggen ungefär såhär: "jag ska se på en film ikväll". Inlägget efter det: "vi såg aldrig nån film."

Jag vill i alla fall säga att jag är så himla nöjd med livet just nu. Det känns som att det händer roliga saker, livet utvecklas till det bättre, jag med för den delen. Allt är liksom bra. Snart är våren här i purpurvågor.

Tjing/ Johanna

1 kommentar: