söndag 23 januari 2011

Myskväll.

Igår var clownerna+Anna P, Sandra och Daniel hemma hos Frank och hade myskväll. Vi spelade jeopardy (som jag och Frank nästan vann, som Johanna och Daniel för övrigt vann reds. anm). Sen åt vi världens godaste Göteburgare. För er som inte kommer ihåg Göteburgare från skolan så är det hamburgarbröd, pulvermos och falukorv. Vi hade även i rå lök i moset som är mitt bästa tips. Himla gott är det.

I övrigt såg jag hela Nile City och undrade över varför jag inte sett om det tidigare. Det var ju trots allt min favvoserie från när jag var typ 11 och fick alla avsnitt på VHS i namnsdagspresent av pappa. När jag såg det nu tänkte jag bara på hur olämpligt det var att ge det till en 11-åring. Man fattade ju knappt hälften av alla skämt. Men sån är min pappa och vi kollade alltid på det tillsammans och skrattade ihjäl oss. Hälften av gångerna skrattade jag bara för att pappa skrattade. Men det var vår grej liksom. Det har det alltid varit. Att vi har samma humor.

/malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar