söndag 23 januari 2011

Here I am stuck in the middle with you

Länge sen jag var såhär trött/bakfull. Kaffe & treo hjälper fan inte idag. Klockan är liksom över ett och jag har inte gått upp ur sängen. Soft också i och för sig, men jag blir stressad av att vara seg på söndagar. Men nu ringde mamma och pratade om kavajer i en kvart så det fick liv i mig. Ska nog ta en dusch och bli som folk. Det står verkligen drivor av disk i köket och två IKEA-påsar med ren tvätt i vardagsrummet som jag ba har *ignored* i dagarna tre. Men nu snart måste jag faktiskt göra någonting åt det. Jag ska. Lovar.


Ska fika med kompisar i eftermiddag. Längtar som fan faktiskt. Hur ofta fikar man på café nuförtiden?
/Johanna

Ps. Malin laddade ner samtliga avsnitt av Nile City igår. Alltså bästa! Har inte sett det på åratal & inser nu att jag inte förstod nånting av det när jag såg det för första gången när jag var typ 9 år. Inte speciellt konstigt kanske. Konstigare var väl att pappa gav det till Malin i födelsedagspresent  när hon fyllde elva år och lät oss se det? Liksom Kapten Klänning när han kidnappar Rheborg och trycker upp en fisk i ansiktet på honom och spelar "Stuck in the middle with you"? Tankarna som går runt i en 9-årings huvud när man försöker sortera den informationen... *weirdorama* Ds.

1 kommentar:

  1. det är greger och inte kapten klänning som kidnappar. Kapten klänning är ur percy tårar. Get it right!

    SvaraRadera