torsdag 20 januari 2011

SJ fuckups

Borta bra men hemma...skoja. Men nu är jag hemma igen efter mycket om och men. SJ är fuckups som vanligt yada yada yada. Så glad att jag inte är en pendlare som behöver bry mig om SJ för dom är ju ett stort jävla skämt. Jag är SÅ trött nu. Orkar inte röra mig ur fläcken. Ska poppa popcorn istället för att laga mat och sen ba ligga i soffan och dööööö ett slag.

Dock är jag glad över att det har varit tre asbra utbildningsdagar, att jag har fått lönespec från HB som var på mycket mer än jag hade förväntat mig, att det är fredag imorgon och så vidare och så vidare. Jag har inte riktigt fått tillfälle att fira att jag fått jobb än, så imorn tänkte jag köpa vin till clownerna och så ska vi skåla för MIG!

nu måste jag typ gå och lägga mig om jag ska orka gå på seminarium imorgon, haha!
/Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar