måndag 24 januari 2011

Rich bitch. NOT

Haha började tjuta när jag lyssnade ordentligt på texten till Norrköping med Laakso. Den är ju jättesorglig och fin.

Jahopp, årets fattigaste dag idag då och jag har ingenting att äta till lunch. Okej jag är medveten om att det här är en riktigt tonårig fråga, men kan saker som ligger i frysen ruttna? Jag har en känsla av att dom kan det, men samtidigt så är det väl därför man fryser mat? För att det ska hålla sig längre?

Anledningen till att jag frågar är för att jag blev tvungen att äta pytt-i-panna som har legat i min frys i säkert ett halvår i alla fall. Det är verkligen fattigmansmål för mig och jag trodde jag skulle spy när jag tröck in det i munnen. Men, vad fan gör man? Imorn är jag rich bitch igen, ska bli skönt. Ska handla upp alla pengar på IKEA och i London den här månaden. Sweet.

/Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar