fredag 21 januari 2011

Kevin Murphy

Idag var jag nere på jobbet och berättade att jag hade fått det nya jobbet! Dom blev jätteglada för min skull vilket var skönt. Sen passade jag även på att köpa med mig 1 liters schampo och inpackning från Kevin Murphy som jag hittade i en liten gömma på lagret häromdagen. Skulle verkligen rekommendera Kevin Murphy till alla som har känslig hårbotten. Alla produkter är paraben- och sulfatfria och allmänt grymma.
BORN.AGAIN inpackning för skadat hår och ANGEL.WASH schampo för tunt, färgat och skadat hår. Bästa bästa!
/Johanna

3 kommentarer:

  1. Ja, det kan gå till på lite olika sätt men man kan tex slå hästen med en pinne på benen när den hoppar, sätta vassa föremål i benskydden osv. Det är iaf jätte hemskt o hästen på fiömen har utan tvekan utsatts för något liknande. Kram

    SvaraRadera
  2. Tror jag ska slå till på Born Again...är ute efter en 'killer'inpackning och hoppas det är den ;)

    SvaraRadera
  3. Jag har både born again treatment och masque. Skull rekommendera masque om du vill ha riktigt intensiv vård!

    SvaraRadera