torsdag 20 januari 2011

Diagnos.

Har fått så mycket tvångstankar på senaste tiden eller liksom att det måste vara på ett visst sätt annars mår jag dåligt. Till exempel så har min frukost sett exakt likadan ut sen i början av sommaren. Ett litet glas juice, kaffe, två knäcke med ost och ett ägg. Varje dag i ett halvår. Mår jättedåligt annars. Och juiceglaset måste alltid stå till vänster om koppen. I skafferiet måste havreknäcke stå till vänster och frukostknäcke till höger. Havre på helgen och frukost på vardagarna.

När jag bytte örngott sist så råkade jag sätta på det rosa örngottet på kudden som jag inte använder när jag sover och fick helt ärligt ont i magen och bara slet av det och satte det på rätt kudde.

Och allt det här började när jag flyttade hit till min nya lägenhet. Det måste vara att jag försöker bygga upp nån typ av trygghet här.

/malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar