torsdag 6 januari 2011

Summering 2010 del 1

2010 var ett riktigt skitår för min del med separation och allt. Men en del grejer har varit himla kul ändå. Här kommer en summering.

Januari
I januari tog vi natt(party)-tåget till Åre med Johannas klasskompisar. En otroligt kul vecka med skidåkning, afterski och massor med fest. Vi ville aldrig åka hem.

Februari


 
En ovanligt bra kväll i februari var vi på karateklubben och ville aldrig gå hem.


Mars

I mars var vi hemma hos mamma och pappa en del. Vi började lyssna på Ricky Gervais och sen dess har jag lyssnat på honom varje dag.


April



I april åkte jag och Jojjan till Berlin på en alldeles underbart kul resa. Vi åt god mat och stuffade hela nätterna. När vi satt i en hotellbar uppkom idén till Stjärnorna på söder. Älskar verkligen den här bloggen.



När vi kom hem fikade vi på Nelins mest varje dag.



Naturligtvis hängde vi på munken en hel del också.


Och så hade vi cola-tävling.

Maj
I maj drack vi vin hemma hos mig och Aaron.


 
Vi åt hummer som vi fått av Aarons chef. Himla gott var det.


 
Aaron och jag hjälpte pappa att lägga i båten.



 
Vi åkte på ko-utsläpp och hade himla mysigt.



 
Jesan och jag åkte till Lund på en superkul resa. Så himla mysigt att bo hos Bex och Anton. Dom är så himla söta. I övrigt så kollade vi på tre kronor mest hela maj.

Juni
 
Sommaren kom äntligen och vi satt bleka på Annas innergård åt kebab. Classy we are.


Jag och Veronica gjorde praktik på Whirlpool och levde mellan hopp och förtvivlan hela juni.



Vi satt i parker och drack vin och pratade skit tills det blev kallt och vi gick vidare till trägårn.



Aaron och jag var på grillfest med hans jobb och fick helt underbar mat och skrattade mer än någonsin.


Jag gick på klassfest och sen va juni slut.

Det var första halvåret det. Hade ändå himla mycket kul. Snart kommer juli-december.



/malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar