torsdag 13 januari 2011

Bästa stunden på dagen

Den allra bästa stunden på dagen är när jag precis kommer hem. Då har jag Ricky Gervais i öronen och drar av mig alla kläder och hoppar i gråa mjukisar, fårskinnstofflor och en stulen hoodie som är den skönaste tröjan jag någonsin snott. Det är lyx det.

På måndag tar jag över min handledares tjänst på praktiken. Nervös är jag, jag menar kan jag allt som jag behöver kunna nu? Men det känns så kul att äntligen få ansvar och göra något som gör skillnad.

Imorgon har jag tvingat (eller tvingat och tvingat, hon var inte så speciellt svårövertygad) Johanna att gå till munken med mig. Pepp.

Kan bara instämma med föregående talare om att livet leker just nu. Det är bra. Mitt 2011 har börjat väldigt bra och jag är duktig på att ta bra beslut som jag inte ångrar. Än så länge iaf. So far so good.

/malin

1 kommentar: