torsdag 20 januari 2011

Sausage dog

Älskar den här bilden så mycket! 

Bestämde mig för att morgondagens seminarium förmodligen inte kommer innehålla något viktigt så jag ger mig själv en välförtjänt sovmorgon istället. Ska tvätta om det finns tid och kolla efter "kontorskläder" på stan, i stil med typ dräkt, kostymbyxor eller finkjol/klänning. Vi har helt serri en stört strikt klädpolicy. Tycker alltid att det är så svårt att liksom göra den till sin egen. När jag jobbade på Tommy H fick jag alltid gå hem och byta om för att jag inte följde policyn och typ visade bh:n på jobbet. Då var det ändå bara CBN (Casual But Nice för er r-tards) som gällde typ. Men vem vill på allvar gå runt iklädd dräkt som 22-åring? Kan ni tänka er mig i det? Iklädd en liten ljusrosa dräkt i såntdär chaneligt material. hahaha.

Nu ska jag se nya Greys-avsnittet!
/Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar