onsdag 12 januari 2011

"men det är ju din lille sork"

Ber om ursäkt å alla clowners vägnar för sjukt dålig blogging. Får skylla på nåt typ av driftstopp eller nåt. Jag har varit upptagen med skola, Malin har varit irriterad på sin granne och Jesan har häcken full med jobb och träning. Nu sitter jag på Campus Norrköping och väntar på att Annapanna ska komma. Jag är sjukt hungrig och vill bara äta typ NU.

Igår var jag och Mallan hemma hos parenteserna Hedberg på finmiddag. Vi firade att Ghöran fyllde 51 vintrar. Lika roligt som alltid! Vi har för övrigt bokat in en resa till Gotland i mars med hela familjen för att hälsa på farfar Arne. Det ska faktiskt bli riktigt mysigt. Vad gör man i Visby vintertid förresten? Lär ju vara helt folktomt.

Men nu måste jag faktiskt skriva vidare på mitt projektarbete här. Ikväll ska vi se på Inception för det hanns inte med i måndags.

/Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar