måndag 27 september 2010

Your name is Pizza, Mr Pizza!!

Gjorde världens godaste pizza förut! Skulle egentligen ha blivit spenat, ricotta och fetaost-pizza men ricottaosten var slut på Coop och jag tvivlar på att den pizzan blir så god då eftersom det inte ska vara någon tomatsås på. Därför blev det med champinjoner, squash, fetaost, soltorkade tomater, vitlök och massa osssssst. NOM NOM
Som den hungriga och ovane matbloggare jag är så glömmer jag alltid att ta ett kort när det är klart och ser jättegott ut. Men såhär ser det ut nu:
Stort minus till mig själv för att jag inte tänkte på att jag inte hade grejer till att göra tomatsås hemma & man kan ju inte springa till Coop hela dagarna, så det fick bli med ketchup och alla världens kryddor typ.
Kom ihåg tills nästa gång: man kan aldrig få för mycket champinjoner. Tog till och med bort några för att det var så överfullt men sen krymper dom ju och blir pyttepyttesmå.

På tal om annat, är det någon som har förslag vad man kan klä ut sig till om det är tema "Kungligt, ridderligt" på Le mans som jag ska på på lördag? Jag och Emma pratade om att gå som "prinsessan" och "halva kungariket". Men det känns lite för lätt och tråkigt för den som är prinsessa och genast lite dyrare och svårare för den som ska vara halva kungariket.. Andra förslag anyone?!

/Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar