tisdag 21 september 2010

The draw is done!

Lottningen inför Cluedo-festen är äntligen genomförd och namnen och filmen på lottningen kommer senare under dagen. Jag kan meddela att jag blev fröken röd (miss scarlett) och ska ut och leta kläder till det i eftermiddag.

Igår var jag och hämtade mitt köksbord på chilli. Johanna och jag försökte skruva ihop stolarna men gjorde den första fel och sen gav vi upp. Aaron kom över på middag en stund också och det var riktigt mysigt med civapcici biffar och rotfrukter i ugn med chilibea. Sen satt vi och glodde på debatter och cash cab (bästa programmet) hela kvällen. Sen regnade det så mycket ute så Johanna fick crasha hos mig. Mysigt att ha nån att äta frulle med. Ikväll ska jag ut och käka med Aaron och hans kompis Aaron som är över och hälsar på. Mycket trevligt! På fredag kommer mitt bredband.. 50-100mb/s! woho! Vilken nörd jag är. /m

1 kommentar:

  1. Alltså nu är tant så förvirrad. Bor inte Malin och Aaaron ihop längre?

    SvaraRadera