lördag 4 september 2010

a glass of water longing for the ocean

Jag kollade runt på lite bloggar och såg en tjej som var på semester i London. Då ba högg det till i hjärtat av sorg över att jag inte är där just nu. Över att jag överhuvudtaget inte har varit där sedan i december när jag och Jenny ramlade dåliga gatan fram i några dagar.

Men jag vet att det var ju mitt eget val att åka hem, och jag vet att det inte är samma sak för Jenny är inte där, eller någon annan jag bryr mig om heller för den delen. Och jag lovade ju mig själv att vara lite mindre impulsiv, spontan och hjärndöd det här året. Då kanske man har lite större chans att klara av externredovisning och allt vad det är, än om man bokar flygbiljetter bara helt sådär för ca 500 kr t/r.

nu måste jag duscha för snart ska jag på sittning i Linköping. FUN!
/Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar