fredag 24 september 2010

Afrodans.

Va på afro med Jesan och Jempa igår. Ren och skär ångest hela dagen men när jag väl stod där i hallen så var det inte så farligt.

Asså jag är ju väldigt nöjd med min kropp i vanliga fall men när jag tränar ser jag bara ut som en jävla humanzee.. Blandning mellan människa och chimpans. Jag är vad man i england kallar för lanky. Onormalt långa armar. Når upp till alla hyllor som johanna inte når, trots att vi är lika långa. Har ingen kontroll över kroppen what so ever. Benen bara sprattlar och armarna hänger med så gott dom kan. Först kändes det jobbigt. Riktigt jobbigt. Särskilt som tjejen framför mig va så jävla bra och hade en liten, bra och proportionerlig kropp + att jag höll på att dansa in i henne hela tiden när ja inte visste om vi skulle gå framåt eller bakåt.

Men sen kände jag bara.. get over yourself. Ingen bryr sig förutom du. Så då släppte jag bara loss och slöt ögonen och lät den afrikanska dansen ta över. Kände mig som Charlotte när hon ska gå på stepkurs för känna sig lite bättre. Hade skitkul. Lanky or not, det var kul och det är det viktigaste för mig. /m

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar