tisdag 7 september 2010

Pajamasparty.

Igår kväll var det el vino hos Elin med sis och Anna Pettersson. Himla mysigt att ta ett glas eller två och bara kolla på Ullared och sitta och snacka skit. Sen sov jag över hos lillesyster. Vi la oss och lyssnade på Prostens barnbarn och somnade till det. Imorse drack vi kaffe och pratade mer skit. Johanna gav mig en överdos av morfinhostmedicin men lovade att det inte var nån fara.

Sen tränade vi på att måla mascara med fel hand och kollade vilken spegel i Johannas badrum som man ser bäst ut i och sen trängdes vi vid den. Så jäkla mysigt att sova över hos varandra ibland. Då känns de som man är på semester mitt i veckan!

Bästa bilden. Gillar att jag har döpt den till "Sommar 08" fast vi har en adventsljusstake i fönstret och firar Jojans födelsedag. Världens bästa sis är hon iallafall!/malin

2 kommentarer:

  1. sjysst bild. fint sätt att säga i love you på!!

    /j

    SvaraRadera
  2. vad jag inte förstår med den här bilden är varför jag sover i ditt rum? jag antar att det är -08 eftersom du har skrivit det (+att jag ser det på håret), vilket betyder att jag fyller 20 år, alltså bor jag fortfarande hemma.. men ändå har jag sovit i ditt rum på min födelsedag?!

    /J

    SvaraRadera