onsdag 15 september 2010

Inspark

Igår var det inspark med ettorna som gällde. Har som vanligt inga bilder. Måste verkligen få arslet ur och ringa till Telia och beställa bredband men det tar emot. Älskar verkligen Bredbandsbolaget på alla sätt och vis men de har inte fiber indraget till mitt hus. Men ni som har möjlighet att ha Bredbandsbolaget borde ha det. Underbara människor.

Blev som vanligt kvar till stängning och var så trött att jag inte visste vad jag hette när jag kom hem. Varför kan jag inte gå hem tidigt nån gång? Men jag vill liksom inte missa NÅNTING. Nu är jag trött iaf men de är det värt. Imorse gick jag upp tidigt och gick och hämtade mitt sofföverdrag som äntligen kommit. Himla fint blev det. Sen köpte jag frukost och hade mysfrulle med Veronica innan plugget.

I eftermiddag står målning av byrå på agendan. Vore bra om jag kunde ha nåt att ha mina kläder i ist för en Ikea påse.. aja nog av mitt meninslösa pladder. Nu ska jag lära mig lite om category management./m

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar