torsdag 16 september 2010

Ambitions

Alltså den här jävla ekonomikursen tar verkligen knäcken på mig. Om man hade pluggat såhär mycket under varje kurs hade man ju vart straight A student rätt igenom.. men så kul ska vi inte ha! Humöret pendlar verkligen från hope to despair varenda dag känns det som. Känner mig så lättstött. Imorse pratade jag och Johanna om hur provocerande det är när man ser folk som är ute och springer när man åker till skolan vid 7. Det är väl inte normalt? Jävla hurtbullar. Då berättade Johanna om när hon jobbade natt och mötte folk som var ute på en springtur vid 04.30 på morgonen, men då blev vi så arga så då fick vi sluta...

Nu har jag i alla fall varit duktig och lagat middag för första gången på länge. Det blev Mallans thaikyckling. Det blev jättegott, ett litet minus för att det är så skvättigt, så om man är lika klumpig som mig så skvätter man ner hela datorn med sås.

Ah well, nu blir det ciggy sen fortsätta läsa. JAG SKA KLARA DET HÄR!
 
/Johanna

ps. Måste börja med the Secret igen. Money comes easy and frequently!

3 kommentarer:

  1. Vem skrev inlägget? Eller johanna kanske pratade med sig själv iofs.

    SvaraRadera
  2. jag ska förtydliga; jag pratade med Johanna blom! en tjej i min klass :)

    SvaraRadera
  3. okej, då förstår jag.

    SvaraRadera