onsdag 15 september 2010

Hey Joe, I heard you shot your woman down, shot her down down

Ikväll blir det biokväll på Biografo Attico. Frank har sagt att jag och Malin ska få välja film. Dock brukar det alltid sluta med att vi inte alls får välja för att Frank skäms bara vi visar våra förslag.

Just det, idag har jag köpt ett sminkbord på Hela Människan! Fint va?
Jag hittade det i lördags men glömde ta mått på det då. Sen imorse skulle jag försöka måtta hur stort det var mellan sängen och väggen. Dock har jag varken måttband, tumstock eller linjal så det blev ju lite klurigt. Men då var jag smart och mätte först med en skarvsladd som var 2 m och ett A4-papper som ju är 29,7 cm på längden (det har Anna informerat mig om. Bordet fits like a glove öm en får sägat själv.

Nu ska jag räkna lite kassaflödesanalys yada yada yada. Bye!
/ Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar