onsdag 1 september 2010

Jag har världens finaste vänner..

Å vilka mysiga kvällar jag har haft den här veckan! Igår var vi hemma hos mig och jag lagade mat till några kompisar och tittade på Fångarna på fortet. Sen ikväll har vi varit hemma hos Anna och druckit vin, snackat skit och sett finalen av Fångarna på fortet. Jag tycker att det är så roligt att göra lite saker på vardagskvällar även om det är mycket med skola eller jobb. Känns som att man får ut lite mer av livet liksom, istället för att hamna i någon slags vardagsslentrian med samma rutiner hela tiden.

Jag verkar dock ha hamnat i en städperiod för tillfället, men det är bara något jag är glad att jag har energi till. Jag barre diskar och dammsugar på som om jag aldrig hade gjort något annat! Imorn bitti vid 7 ska jag på föreläsning och räknestuga i Linköping, sen hem igen och gå till Visualiseringscentret med Viktor (sist sov han i en miljard timmar så det blev aldrig något).

Well, nu behöver jag sova. Night/ Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar