måndag 20 september 2010

Oh lord.

Alltså att det finns många små trögfattade, outbildade and what not som är idiotrasister ute i landet, det hade väl ingen missat. Men 5,7 % av Sveriges röstberättigade befolkning, trodde vi verkligen det? Hur ni har mage att leva med er själva, det kan man verkligen fråga sig. Jag tycker att det känns så.. smutsigt och obehagligt. Men jag vill inte fördjupa mig mer i den diskussion här eftersom jag verkligen inte är någon politisk expert men jag var bara tvungen att få ur mig det.

I övrigt har dagen verkligen varit superb. Gick på en föreläsning imorse och fick tillbaka min dugga från i fredags. Jag fick 9 av 10 möjliga poäng med mig till tentan. Woho! Det är konstigt att jag alltid gör bäst ifrån mig när jag har pluggat som minst. Sen åkte jag hem och mötte upp Frida på lunch på Fiskmagasinet, åt sjukt god skaldjurssoppa. Efter det har vi cruisat på stan och jag stillar för tillfället mina ha-begär genom att titta på när andra shoppar eftersom jag är så pank själv, så det passade fint att Frida handlade loss och lät mig stå dreglandes bredvid.

Ae men om man skulle gå tillbaka till sina dagliga chores, impregnera skorna och leva livet.

Adjökens.
/ Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar