tisdag 14 september 2010

tillbakablick

gör en Malin bara för att jag känner att det har varit otroligt dålig blogging från min sida, men jag skyller allt på externredovisningen och min nya självdisciplin (hurra!).

September 2006
State of mind: allmänt deppremerad verkar det som.
"51.7
Natten är dagens mor, kaos är granne med Gud."

September 2007
Lite gladare tydligen, störde mig på mina föräldrar när dom gjorde snälla saker som att lägga nytt golv åt mig? Mer bortskämd unge får man ju leta efter (förlåt, pappa!)

"idag ska jag leka med mina vänner. mår för övrigt väldigt bra. är trött men annars är livet helt okej. eller mycket mer än okej. det är nice som bara den om jag ska va ärlig.
förutom en liten detalj då. alltså min pappa har bestämt att jag ska ha ekgolv i mitt rum istället för nåt vanligt laminat som det är nu. som om jag bryr mig! mm men så nu ska det bytas ut i alla fall. & inte nog med att jag får sova i min systers säng i en vecka, utan tillgång till mina kläder. sen kommer jag  inte få gå omkring i klackarskor i mitt eget rum?
whats up with that? idiotiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii"

September 2008
Pluggade på Komvux, gick runt mycket själv och kuckilurade.
"ÄR JAG BRA ELLER ÄR JAG BRA. fick 55 poäng av 58 möjliga på mitt första engelskaprov.
YEY
det är väl för övrigt den enda kurs som jag känner såhär spontant att jag har chans att spika ett mvg i. resten känns som en jävla waste of time och lite för tidskrävande för att jag ska orka med dem ordentligt.

well nu berätta penny om att hon verkligen åker så fort som möjligt, om några veckor.. det får mig att ta tag i den här skiten och göra den så jävla snabbt som möjligt så att jag också kan.. ja dra.
cya"

September 2009
Var allmänt snyggve (!!"&#!) och PA-etta för fulla muggar, det var ju hur kul som helst! Det här är ju så typiskt mig:
"vilket himla liv man ställer till med bara för att mobilen råkar vara död i en dag! har varit i Linköping sen i torsdags och så dog telefonen då, sen har jag GLÖMT att höra av mig till nån och säga att jag var där. haha, förstår inte hur jag kunde missa det dock, men har man kul så glömmer man lätt! men jag fick jättedåligt samvete för conor trodde bara att jag skulle vara där i torsdags så han har försökt få tag på mig sedan dess. även fast jag ville ringa så känns det inte helt okej att låna telefon av nån annan och ringa till england.
anyhoe ma & pa hade inte märkt att jag var borta förrän malin ringde och frågade haha. sen har det kommit in voicemail på löpande band! men nuså, är telefonen på igen!"

Nu ska jag städa lite, göra ett cluedoevent, sen räkna på moms osv
Tjing/ Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar