lördag 11 september 2010

"Ta er i arslet, det är vi som får det här stället att gå runt"

Dom som på allvar trodde att Malin skulle ha nykterhetsfredag med plugg igår kan ju räcka upp en hand. Nä, jag trodde väl inte det heller. Vi var på Munken för hela slanten igår och blev lite osams (alltså jag, Malin och Jessica) om höjda vinpriser, men i övrigt hade vi en blast som vanligt.

Nu håller jag på att provgå mina nya boots (älskar att säga ordet boots), men det går inget bra. Man måste ju gå med raska steg för att känna om dom klämmer, men det är jättesvårt på 36 kvadrat för man hinner liksom inte få upp nån fart.

Meniallafallsatt, snart ska jag ner till stan för jag måste panikklacka om ett par pumps, jag ska nämligen på finsittning ikväll! Jag bara joinar in på allt det roliga under nolle-p och tar inget ansvar alls.. bästa!!
/Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar