onsdag 28 juli 2010

vet att det har varit riktigt dåligt här nu ett tag. men det är bara för att vi alla är ute och njuter av sommaren! här kommer lite bluetoothade bilder från min telefon:
på mitt jobb sitter det en lapp på chefens dator ifall den skulle glömma hur man gör ett snabel-a (som hon för övrigt säger haha).

i måndags var jag på loppisrunda. ae får fortsätta den här bildsessionen när jag kommer hem, måste till jobbet nu.

förresten, varför kommer det bara fram folk till åri på krogen och säger att de läser vår blogg? jag blir ju jättenyfiken på vilka det är men åron är alltid för shitfaced för att komma ihåg hur de ser ut. VISA ER!! jag vill veta he he

adjö/ johanna

1 kommentar:

  1. är inte ett fan av aron länge. han skriver ju aldrig nått. han måste bevisa att han kan svenska snart. en ny film tack!

    SvaraRadera