fredag 2 juli 2010

GRATTIS PÅ FREDAG

åå har gjort den här lasagnen till lunch!! smakar HEAVEN, smakar London för mig. (he he okej cattis jag har blivit niotillfem som tipsar om mat två dagar i rad.. eller förresten var det lecat? *bloggbeef*) kollade igenom min gamla londonblögg och ba vill dit NU! haha tänkte förut på hur jag kommer sitta och remenisca om den tiden till mina barnbarn när jag blir gammal och ba: "ja då bodde jag där och var ihop med en gammal rockstjärna ett tag och sen glömde jag svenskan helt där ett tag..." alltså det där är ju inte sant för fem öre varken om rockstjärnan eller svenskan, men sådär blir det ju när man "minns" grejer när man är gammal. tar tillbaka allt jag sa igår om att ingenting skulle kunna bli bättre. allt skulle kännas så himla mycket bättre om min lägga låg i Notting Hill och alla mina bäztizar bodde grannar med mig så kunde vi gå och stuffa hela kvällarna och dricka drinkar och gå på marknader på dagarna. livet!
vill åka i slutet av sommaren, men det känns som att jag väljer mellan ett par dagar i London eller att kunna köpa lite nya grejer hem och ha ett decent liv typ.

aa okej nu är jag helt slut *food coma* ska till folkparken på picknickis med ett litet gäng i eftermiddag. min picknick blir rosé och chips hejja

/jo

ps. ok kollar biljetter och de kostar liksom 468 kr t/r. inte kuuuul

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar