torsdag 15 juli 2010

En bra dag

Har haft en jäkligt bra dag idag. Sa nej till att jobba över (trots att jag jobbade 10-14). Efter det åkte Jesan och jag och badade i lillsjön. Pissljummet vatten. Sen åkte vi till coop och handlade mat för att göra räkpaj. Så in i bengen gott! Älskar att vara så spontan som Jesan och jag är. Sen lagade vi mat och bjöd Erron på. Sen satt vi och bara myste och kollade på Ernst. Älskar honom.

På coop blev jag kär i en picknick-korg. Så den köpte jag.
Så himla fin. Imorgon blir det picknick om vi hinner. Och nån dag i sommar ska jag baka grisini och vara allmänt mysig och bjuda in till picknick. 


Imorrn ska jag handla min finfina klocka. Till och med Aaron tyckte att den va fin.

Har hunnit med att tvätta idag också. Kom på mig själv med att önska min nya top lycka till när den skulle in i tvättmaskinen. Hur fan kan man skriva "Tvättas med liknande färger" om en tröja som är svart och -vitrandig tröja. TVÄTTA MED VITT ELLER SVART?!? *confused* Nu ska jag kolla på en dokumentär om samlare. Älskar sånt./malin

1 kommentar:

  1. Hej Malin!

    Vilken fin klocka, en sån vill jag också ha! Det var så roligt att hälsa på i Norpis. Blir så avundsjuk på ert lilla gäng ni är så mysiga och hittar på så mkt skoj! Min pappa skulle passa bra in den där dokumentären om samlare.. Han samlar på ALLT.. och då menar jag verkligen ALLT han har bla. en samling med nära 400 deoderantkulor.

    Puss och kram // Jenny

    SvaraRadera