torsdag 8 juli 2010

5-årsreunion

Igår tog jag ett glas med mina gamla klassisar från gymnasiet på trädgårn. Har inte sett dom på jättelänge så det va skitkul att se dom igen och höra hur bra det går för dem. Vi satt och pratade om alla gamla klassisar och om hur nördiga vi var när vi hade vår yatzyliga. Under i stort sett hela gymnasiet hade vi en yatzyliga. Varje rast spelade vi ett eller flera partier yatzy och förde in varje resultat i en bok. När terminen var slut fick den som vunnit flest gånger välja valfri meny på donken.

När alla andra var på räkfrossa med skolan hade vi en egen. Jag skickade ut inbjudningskort. (Klädsel:
Räka)
Hela gänget på vår räkfrossa.


Sandra ska flytta till Götelaborg om några veckor och då har jag bestämt mig för att åka och hälsa på henne. Vi ska gå ut och stuffa till schlager och göra Götet osäkert../malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar