torsdag 22 juli 2010

got2letu

ända sedan jag började blogga har jag tyckt att det är så himla roligt att kunna gå tillbaka och läsa om allt roligt (och kanske inte så roligt) som man har gjort. jag är väldigt fascinerad av tanken på "vad gjorde jag för exakt ett år sen?" och då är ju bloggen asbra som reminder. som om man skulle ha blivit så mycket visare eller annorlunda bara för att exakt ett år har passerat. MEN bara som ett exempel, det här gjorde jag för ett år sen:

"forresten jag har sketchpennor idag sa idag ska jag borja rita igen. hittade ett oanvant sketchblock i en soptunna for ett tag sen nar vi var fulla. haha."

man ba så typiskt mitt liv i kingston. haha tråkigaste ever!! bodde med ett par cp:n till typ "svärföräldrar" eller vad man säger, jobbade med värsta mupparna, kände mig sjukt ensam, var alltid fattig osv osv. kingston var hur sweet som helst på ett sätt, men varför grävde jag i en soptunna och hittade ett sketchblock? lever ett fett mer värdigt liv här och nu känns det som. fast alltså ett minus med detta året: jag är sjukt mycket tråkigare!! var så spontan och free spirited förut & ba nu kör vi, jag bryr mig inte om vad någon annan tycker om nåt i hela världen... typ så. och nu ba *PK* O_o *Catrina Devort* haha. tror att det kan va lite att jag delar blögga med malin och jess. känner lite prestationsångest fortfarande.

det var det mina vänner.

1 kommentar:

  1. Svar: va kul att du tycker så johanna, vad glad jag blir :) Kram Jenny

    SvaraRadera