fredag 30 juli 2010

tidsoptimisten gör sig ingen brådska..

alltså även fast jag har varit ledig hela dagen så känns det som att jag inte hinner med någonting. jag borde egentligen packa som resten av clownerna men jag joxade ihop nån pastaskit istället som jag har ätit, blöggar lite osv. den främsta anledningen till att jag inte har så mycket tid som jag skulle ha velat torde ändå vara att jag var tvungen att hänga med min pappa till landet under falska premisser och lovord. han sa att vi skulle ordna i mitt rum hemma hos dem, borra upp tavlor och spegeln + lite annat som jag behövde göra så jag satte mig snällt i bilen när han hämtade upp mig på skepparegatan i tron om att vi skulle till vidablick. då bah drar han till arkösund för att hämta upp mamma!! allt prat om borrmaskiner och att fixa min garderob var bara lockbete för att han skulle få sällskap i bilen ut till landet. sen när vi kom dit ville han stanna kvar för det blev fint väder. men då sa skräddaren NEJ! så hela dagen gick i princip åt till att åka till arkösund fram och tillbaka. men nu skulle ju jag packa som sagt!
tjing/jo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar