måndag 19 juli 2010

LIVET

å idag börjar min mördarvecka. ska spendera typ 50 timmar på jobbe, med två tillhörande valpar. asså!! :C (hoppas att dom inte läser bloggy, i så fall: FÖRLÅT). idag köpte jag rea-kläder på h&m, en långkjol för 50 spänn som var alldeles för tajt för att gå i, så jag får väl bara ha den vid tillfällen då man står stilla (dvs. aldrig), en randig vanlig jävla tröja, vilket är precis vad jag behöver och tråkiga strumpor. hatar att köpa tråkgrejer som t ex diskborste, golvmopp, strumpor och en potatisskalare. jag har däremot köpt spetsgardiner till mitt kök men jag är ju dvärg så de går tyvärr inte att hänga upp *behöver en man på 2,5 m, helst 3m*

ser på room service och dom förstörde precis en så jävla fin matsal i ett hus på gotland och gjorde ett pörrsovrum av'et istället :C jag längtar tills jag kan bli vuxen och lugn i själa, ekonomiskt oberoende och ha all tid i världen för att gå på loppis och köpa tattiga möbler. förresten, när jag ändå är inne på tv-program osv, varför skulle folk vilja se 20595975978734693849´2 miljoner olika program om golddiggers i Hollywood?? varför skulle någon finna det underhållande? "följ med nörske hollywoodfruar i deras glamourösa liv och se hur dom gör för att finansiera sina jimmy choo's" *blir tagen i röven av random amerikansk buisness-snubbe* BLIR SÅ TRÖTT

he he okej jag är deppy idag. godnatt
/johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar