måndag 26 juli 2010

Turné

Igår kom jag hem från min lilla miniturné i vårt avlånga land. Tänkte att jag gör inlägg om varje etapp på turnén så jag börjar helt sonika med Örebro.

När vi kom till Emma B så drack vi vin och pratade skit. Antonia var på plats.


 
När vi kom hem efter pubba skulle Emma visa att hon har lärt sig att sätta på ett påslakan. Det hade hon inte. 

  
En dag satt vi i parken med Lollo och Josef. Va så himla kul att träffa dom igen. Dom är såna turturduvor. 
Sen gick vi hem till Lollo och satt på deras mysiga uteplats. Sandra kom förbi en sväng också. 

Josef hade köpt ett racket att slå ihjäl stackars djur med. 

Sen satt vi där tills det blev mörkt. Josef bjöd på Glime som är nån typ av syriansk gurka. Supergott!

Sen gick vi ut och gjorde Satin men där fick jag inte upp kameran. Nästa hållplats på turnén var stockholm och det inlägget kommer inom en snar framtid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar