söndag 11 juli 2010

åå tittar på Jamie Oliver upptäcker marrakesh och alltså han vet inte om det här än men vi ska bli ihop!! älskarn! hans lespande och brittdialekty och alla bara älskar honom, det spelar ingen roll om han är bland töntiga cowboys i southern america eller bland gamla marockanska gubbar inlindade i nåt lakan. nu står han och gnuggar in kryddor på en stackars lammfilé, men jag kan tala om att steken på hans restaurang i london inte alls var speciellt god, bara dyr. då var det väl iofs inte jamie in person som hade tillagat den, så fine vi ska fortfarande gifta oss. i sinom tid.

idag har jag varit och badat och svettats och snorat ut säkert en liter alltså. he he jag läste ett inlägg hos nån som jag kände mig så jävla träffad av. exakt mig. har nånstans tänkt att det kunde vara skönt att vara en såndär fräsch tjej, alltid nyduschad, aldrig för gapig eller tar över stället osv. men alltså jag kommer aldrig bli det. hur mycket jag än försöker så kommer ändå alltid vara den som sitter och apflabbar i ett hörn så att alla hör. ingen idé att ens försöka med nåt annat. 

dör av svett. hejsvejs /jo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar